Di Tone Wow Anda Pengguna, Anda Juga Pengedar

By | Ogos 11, 2020
maxis

Mazelan Abas

Sedar tak anda, kalau anda sudah jadi pengguna simkad Tone wow, secara automatik anda adalah agen pengedar simkad ini. Anda tak perlu nak memohon apa2 lagi. Tak perlu nak bayar apa2 lagi. Anda adalah agen pengedar simkad tonewow.

Kenapa?
Kerana anda adalah pengguna simkad tone wow ini.

Sedar tak anda, diluar saya, kalau anda pengguna simkad XXXX contohnya, anda bukan agen pengedar simkad XXXXX. Kalau anda pengguna simkad YYYYYY contohnya, anda bukan agen pengedar simkad YYYYYY. Kalau anda pengguna simkad ZZZZZ contohnya, anda bukan agen pengedar simkad ZZZZZZ.

Untuk menjadi agen pengedar simkad syarikat2 ini, setahu saya, anda perlu ada kedai, perlu ada lesen perniagaan, perlu ada modal puluhan ribu ringgit, dan anda perlu memohon terlebih dahulu. Mereka akan datang periksa tempat anda, kedai anda, modal anda, kalau semuanya ok, maka permohonan anda diluluskan. Barulah anda layak dipanggil agen pengedar simkad XXXX ke, YYYYY ke, ZZZZZZ ke.

Anda cuba lihat, betapa susahnya untuk menjadi agen pengedar simkad ini. Betapa susahnya untuk memulakan satu bisnes telekomunikasi. Tapi dalam Tone wow, kalau anda pengguna simkad Tonewow, anda adalah agen pengedar Tone wow.

Betapa mudahnya untuk anda jadi agen pengedar simkad. Betapa mudahnya untuk anda memulakan satu bisnes telekomunikasi.

Bisnes telekomunikasi bukan bisnes kecik2 tuan. Duit keuntungan dalam industri ini sangat2 banyak rakan2 semua. Kalau kita tak ambil, orang lain akan ambil. Kita hanya jadi penyumbang sahaja kepada keuntungan tersebut. Kita sebenarnya yg jadikan mereka kaya, sedangkan kita masih dalam kesempitan kewangan.

telco untung

Yang bestnya, kadang2 kita tahu sesetengah syarikat telekomunikasi tu seolah2 macam tipu duit kita, contohnya yg pakai bil, kadang2 entah apa2 charge yg dimasukkan dalam bil, kita sendiri pun tak tahu, tapi kita tetap juga bayar bil pada mereka.

Yang guna topup pulak, kalau salah sikit je, habis duit topup kena telan. Ada sahaja cara atau muslihat yg tak berapa jelas untuk telan kredit kita.

Tapi kerana terpaksa, walaupun kita tahu yang mereka tidak berapa jujur, tidak berapa telus, banyak sangat terma dan syarat yg penting tetapi macam disorok2kan, macam selalu tipu kita aje, tapi kita tetap bagi duit pada mereka setiap bulan.

Kita tetap bagi mereka lebih kaya dan kaya setiap bulan. Apa salahnya, kita pun memang selalu banyak duit lebih tiap2 bulan. Gaji tiga empat bulan lepas pun masih tak usik lagi. Bolehlah bagi kat orang2 lain, biarlah orang yang selalu kelepet kita sekali pun.

Cuba rakan2 bayangkan berapa lama anda menjadi pengguna simkad MMMM, CCCCC, UUUUUU, RRRRR, dan macam2 lagi. Mungkin setahun, 2 tahun, 5 tahun atau 10 tahun?

Adakah mereka pernah call anda dan beritahu:
“Tahniah anda telah menggunakan simkad kami selama 10 tahun, maka dengan itu anda dianugerahkan dengan pangkat agen pengedar simkad kami, dan sekarang anda adalah rakan kongsi kami. Edarkanlah simkad ini, dan kami akan kongsikan keuntungan bersama anda.”

Pernah ke?
Rasa2nya belum pernah lagi ada pengalaman sedemikian kut. Tapi kini ada syarikat yang ingin berkongsi keuntungan bersama-sama kita, syarikat Tone wow.

Baru 5 minit lepas anda daftarkan diri sebagai pengguna simkad Tone wow, sekarang anda adalah agen pengedar simkad Tone wow sudah. Anda yang baca cerita saya ini adalah pengguna simkad Tone wow sudah, maka anda secara rasminya adalah agen pengedar simkad.

Maka, marilah sama2 saya, menjalankan bisnes ini, dan jangan bazirkan pangkat anda sebagai agen pengedar simkad Tone wow.

Kalau anda hanya jadi pengguna sahaja, maknanya setiap bulan anda mengkayakan Tone wow. Kalau anda bersama2 menjalankan bisnes ini, maknanya anda sedang mula mengkayakan diri anda sendiri bersama-sama dengan Tone wow.

Macamana nak jalankan bisnes Tone wow ini? Bacalah dahulu keseluruhan website ini, mudah2an anda nampak cara bagaimana nak mula menggerakkan diri anda sebagai agen pengedar simkad Tone wow.

bagus
daftar

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *