Kisah Si Penjual Simkad

penjual simkad

Salam sejahtera kepada anda.

Nama saya Mazelan Abas. Pertama sekali saya nak ucapkan terima kasih banyak2 kepada anda kerana sanggup meluangkan masa untuk membaca tulisan saya ini. Ia amat memberi makna besar kepada saya.

Tujuan saya ingin berkongsi dengan anda satu peluang bisnes yang amat-amat mudah untuk dijalankan, tak perlu modal besar, tak perlu berhenti kerja, tak perlu takut rugi ratus2 atau ribu2 ringgit.

Kerjanya hanyalah menjual simkad Tone wow kepada orang lain secara online.

Apabila kami berjaya sahaja jual pada seorang pelanggan, SETIAP KALI mereka topup simkad mereka, kami akan dapat $DUIT$ lebih kurang ~10% dari topup mereka. Bukan sekali rakan2, setiap kali mereka topup kami dapat ~10%.

Saya rasa ahli keluarga, kawan2 fb, kawan2 tiktok, kawan insta anda bukan sorang je, mungkin ada yg beribu, beratus ribu, mungkin juta pun ada.

Anda bayangkan, kalau anda ada seribu sahaja yg menggunakan tone wow ini dengan anda, kalau sorang tu topup RM50 lah katakan setiap bulan, komisyen anda bulan tu sahaja adalah RM50 X 1,000 X 10% = RM5,000

Bulan depan dapat lagi RM5,000 setiap bulan, kerana mereka akan topup semula simkad mereka. Selagi mereka topuplah, selagi itu anda akan dapat komisyen.

Ini contoh komisyen saya untuk tahun 2023, Jan2023, lebih kurang RM43,600, Feb2023 lebih kurang RM39,000, Mac2023 belum habis kira lagi. Bulan Feb memang setiap tahun komisyen rendah sikit sebab 28 hari je kan.

contoh komisen

Tahun 2016 sahaja, jumlah komisyen yang saya perolehi daripada tonewow, hampir2 RM4juta. Maknanya, purata komisyen saya sebulan lebih kurang RM325k. Rasanya gaji kebanyakkan CEO koperat2 besar pun saya dah potong.

Tahun 2017, bayar income tax setiap bulan SAHAJA lebih kurang RM32k sebulan. Dua bulan sekali kena bayar RM64k. Anda kiralah sendiri berapa pendapatan saya sebulan ketika itu?

income
income tax 1

Saya pernah kira, anggaran total komisyen yang saya terima selama 13 tahun menjalankan bisnes ToneExcel dan Tonewow, lebih kurang RM16,300,000.00 atau disingkatkan RM16.3j.

Bagi saya ia merupakan satu peluang yang amat amat baik untuk anda juga menambahkan pendapatan bulanan.

Jadi, jika anda ingin belajar bagaimana saya buat bisnes simkad ini semenjak daripada tahun 2010 lagi, InsyaAllah, saya akan ajarkan secara perlahan-lahan apa2 yang saya tahu secara PERCUMA.

Untuk mengetahui lebih mengenai simkad tone wow boleh lihat di https://telcotonewow.com/rakan-niaga

Mudah2an ada rezeki kita semua bersama2.

Terima kasih sekali lagi untuk masa anda dan terima kasih juga kerana singgah diwebsite ini.

Nama saya:
Mazelan Abas
Tarikh: 31/05/23

penjual simkad
daftar


simbol bagus

unifi



Banner 3



rawatan bekam

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *